مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11سياسي

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد


 آیت الله محمدرضا ناصری، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تاکید بر اهمیت مسئله آب در استان یزد اظهار داشت، آب همچنان مسئله و اولویت اول در استان است و این مهم باید مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خط دوم انتقال آب قرار است از خرسان به یزد انتقال داده شود، افزود: مکان یابی انتقال بسیار خوب است و معارض دیگر نقاط نیست اما لازم است مسئولان پیگیری های لازم را برای انتقال آب انجام دهند.

ناصری ادامه داد: لازم است مسئولان اهتمام بیشتری نسبت به انتقال آب از طریق خط دوم انتقال به ید داشته باشند و از بروز مشکلاتی که در آینده به دلیل کم آبی، گریبانگیر یزد می شود، جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در دیدار با سردار محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) هم بر ضرورت وجود تحرک بیشتر در این موضوع تاکید شد و باید با جدیت تمام نسبت به اجرا و تکمیل این طرح اقدام شود.

ناصری با اشاره به طرح انتقال آب از دریای عمان بیان کرد: یک طرح توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و خوشبختانه هم با سرعت در حال انجام است ولی باید تیم مجزا برای خط دیگر انتقال از دریای عمان در نظر گرفته شود که بتوانند به صورت اختصاصی این موضوع را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد