مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-11سياسي

جمع آوری معتادان متجاهر اصفهان در 2 مرحله/تاسیس دومین مرکز ماده 16 در استان


معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان گفت: معتادان متجاهر در طی دو مرحله جمع آوری شده اند و به دو مرکز ماده 16 در استان اصفهان منتقل شده اند.

- سمیه کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مرجع اعلام تعداد معتادان متجاهر مبتلا به کووید 19 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان است، اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان اصفهان نمی تواند اطلاعات آماری از تعداد معتادان متجاهر درگیر با کووید 19 را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان اصفهان با هماهنگی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و انتظامی استان اصفهان در دو تاریخ ششم خردادماه و پانزدهم مردادماه اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر در استان اصفهان کرده است.

معاون پیشگیری بهزیستی اصفهان با بیان اینکه این معتادان متجاهر از شهرستان اصفهان، فلاورجان و خمینی شهر جمع آوری شدند که اغلب آنها کارتن خواب بودند، تصریح کرد: معتادان متجاهر بنا به تشخیص و حکم دادستانی به مراکز ماده 16 در راستای کاهش آسیب اجتماعی، نگهداری و درمان منتقل می شوند.

وی با اشاره به تأسیس دومین مرکز ماده 16 در استان اصفهان تصریح کرد: این مرکز که به همت نیروهای سپاه پاسداران استان اصفهان در شهرستان مبارکه دایر شده در شرایط دشوار شیوع کرونا می تواند در کاهش آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر اصفهان در 2 مرحله/تاسیس دومین مرکز ماده 16 در استان

جمع آوری معتادان متجاهر اصفهان در 2 مرحله/تاسیس دومین مرکز ماده 16 در استان