مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-11پزشكي

کردستان جزو استان های موفق در مدیریت بیماری کروناست


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: آمار مبتلایان به کووید19 در استان کاهش یافته است، گفت: کردستان جزو استان های موفق در مدیریت بیماری کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزین رضاعی  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک روز خبرنگار  با بیان اینکه خبرنگاران نقش آفرین هستند، اظهار کرد: قدردان خبرنگارانی هستیم که به شکل حرفه ای فعالیت می کنند چراکه خبرنگار حرفه ای در راستای جهت دهی، گفتمان سازی و بسترسازی گفتمان ها در سطح جامعه رسالت خطیری دارد.

وی جانبداری از مردم را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و افزود: اصحاب رسانه در اطلاع رسانی خیرخواهی مردم را اولویت کاری خود قرار دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: هر چند آمار مبتلایان به کووید19 کاهش یافته است، اما بیم آن می رود که با بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، شاهد تکرار روزهای تلخ اواخر خرداد باشیم.

رضاعی  با ابراز نگرانی از آغاز فصل سرما و همزمانی آنفولانزا و کرونا ، تصریح کرد: بیشترین نگرانی ما بابت شروع پاییز است، به همین خاطر آنچه که باید در عرصه اطلاع رسانی اولویت داشته باشد، تمرکز بر سلامت و جان مردم است.

استفاده از ماسک الزامی است رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه استفاده از ماسک  الزامی است، ادامه داد: از میان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان جزو استان های موفق در مدیریت بیماری کروناست

کردستان جزو استان های موفق در مدیریت بیماری کروناست