مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-11سياسي

سند کاروانسرای شاه عباسی سمنان به نام میراث فرهنگی زده شود


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان امروز سه شنبه، 21 مردادماه و در نامه ای به مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی استان سمنان خواستار واگذاری سند کاروانسرای شاه عباسی سمنان به اداره کل میراث فرهنگی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرانجام پیگیری های وزارت میراث فرهنگی و مطالبات نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مردم، مسؤولان ذی ربط و رسانه ها به نتیجه رسید و به زودی باید سند این کاروانسرا به نام میراث فرهنگی که متولی اصلی این بنای تاریخی است، زده شود.

مردم فهمیم و فرهنگ دوست استان سمنان قدردان زحمات مسؤولانی که زمینه واگذاری و فراهم شدن شرایط مرمت و احیای این کاروانسرای ارزشمند که میراث ماندگاری برای این شهر و استان است، را فراهم کردند خواهند بود.

در نامه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان به مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی استان سمنان آمده است: پیرو مذاکرات و مصوبات کارگروه ساماندهی فضاهای اداری و توافقات قبلی در خصوص تسریع در روند تکمیل ساختمان زندان جدید سمنان و لزوم تخلیه زندان مرکزی سمنان واقع در میدان سعدی، نظر به اینکه ملک مذکور به پلاک ثبتی 3608 الی 3611 اصلی بخش یک سمنان (کاروانسرای شاه عباسی) با توجه به مستندات موجود (پیوست 1 و 2) با شماره 967 مورخ 15/11/52 در فهرست آثار ملی ایران ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاروانسرای شاه عباسی سمنان به نام میراث فرهنگی زده شود

سند کاروانسرای شاه عباسی سمنان به نام میراث فرهنگی زده شود