مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-11اقتصادي

فن بازار راهی برای توسعه صنایع کوچک در کردستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، گفت: از آنجایی که صنایع موجود در استان جزو صنایع کوچک است، ایجاد فن بازار راهی برای توسعه صنایع کوچک در استان است.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: فن بازار راهی برای توسعه صنایع کوچک در کردستان ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، گفت: از آنجایی که صنایع موجود در استان جزو صنایع کوچک است، ایجاد فن بازار راهی برای توسعه صنایع کوچک در استان است.

خالد جعفری امروز (21 مرداد) در آیین افتتاحیه فن بازار منطقه ای استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه استان کردستان به لحاظ دانش فنی از افراد توانمندی برخوردار است که می توان از آن ها در جهت توسعه صنایع بهره برد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر صنایع استان، صنایع کوچک هستند و متاسفانه تعدادی از واحدهای تولیدی نیز نتوانسته اند با نیازهای روز خود را وفق دهند و تولیدات آن ها همچنان بر سبک و شیوه 30 سال پیش است، استفاده از فن بازار راه مناسبی برای توسعه و بروز کردن واحدهای تولیدی استان خواهد بود.

جعفری افزود: هرچند در گذشته بازارهای خود را به شهر و روستاها محدود کرده بودیم اما امروز مرزها برداشته شده و کرونا به عنوان یک تهدید فرصتی را برای توسعه بازار آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فن بازار راهی برای توسعه صنایع کوچک در کردستان

فن بازار راهی برای توسعه صنایع کوچک در کردستان