مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-11اقتصادي

فرماندار ساوه: احیای صنایع کوچک موجب جهش تولید می شود


حمایت و احیای صنایع کوچک موجب جهش تولید می شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: حمایت و احیای صنایع کوچک موجب جهش تولید می شود.

علی میرزایی امروز سه شنبه 21 مردادماه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ساوه اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی، صنعت و تولید رویکرد مهم کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است و تشکیل مستمر جلسات کارگروه و بازدیدهای میدانی به همین منظور صورت می گیرد.

وی با تاکید بر نیاز کشور به تولید افزود: اشتغال زایی، صادرات محوری، ارزآوری، معرفی کالای ایرانی به جهان، رشد درآمدهای ملی، رسیدن به خودکفایی و قطع وابستگی به خارج از کشور از مزایای رونق و جهش در تولید است.

فرماندار ساوه از تحریم ها به عنوان یک فرصت برای کشور یاد کرد و افزود: کاهش واردات و اتکا به توانمندی داخلی فرصتی است که برای کشور در نتیجه اعمال تحریم ها بوجود آمده است و خوشبختانه شعار حمایت از کالای ایرانی در جامعه در حال تحقق کامل است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی متاثر از تحریم ها افزود: خوشبختانه با اعمال سیاست های حمایت از تولید و با تلاش کارفرمایان و کارآفرینان و خویشتن داری جامعه کارگری به عنوان پیش قراولان جنگ اقتصادی فضای کار و تولید در بزرگترین شهر صنعتی کشور و شهرک های صنعتی غرق آباد و نوبران آرام بوده و به نسبت سایر شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوه: احیای صنایع کوچک موجب جهش تولید می شود

فرماندار ساوه: احیای صنایع کوچک موجب جهش تولید می شود