مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-11بين الملل

واکنش سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین به تقلای اسراییل برای تروریستی خواندن آن


رییس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین تاکید کرد، ضربه زدن به مساله اسرا و موسسه آنها که برای خدمت به آنها ایجاد شد، به طور قطع غیرقابل قبول است.

- واکنش سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین به تقلای اسراییل برای "تروریستی" خواندن آن رییس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین تاکید کرد، ضربه زدن به مساله اسرا و موسسه آنها که برای خدمت به آنها ایجاد شد، به طور قطع غیرقابل قبول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، قدری ابوبکر، رییس سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه یک روزنامه عبری زبان، پیامدهای حمله قانونی و بین المللی بی سابقه ای را که دولت افراطی اشغالگران اسراییلی علیه حقوق اسیران و جایگاه مبارزه ای، انسانی و ملی آنها و نیز علیه موسسه اصلی آنها آغاز کرده، محکوم کرد.

روزنامه یسراییل هیوم نوشت، برخی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و تعدادی از سازمان های پارلمانی از بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم خواستند سازمان امور اسیران و آزادگان وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین را یک سازمان تروریستی اعلام کند.

ابوبکر با اشاره به افزایش حملات اسراییل به اسیران در طول پنج سال اخیر که با تصویب قوانینی ظالمانه در کنست و تحریک گسترده علیه اسرا و مجرم و تروریست خواندن آنها ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین به تقلای اسراییل برای تروریستی خواندن آن

واکنش سازمان امور اسیران و آزادگان فلسطین به تقلای اسراییل برای تروریستی خواندن آن