مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-11سياسي

دستورالعمل مراسم محرم در استان بوشهر اعلام شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ممنوع بودن سینه زنی سنتی، مراسم تعزیه و زنجیرزنی در تمامی نقاط استان بوشهر بر اساس دستورالعمل برگزاری مراسم ایام ماه محرم و صفر خبر داد.

- حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و استان بوشهر دستورالعمل برگزاری مراسم ایام ماه محرم و صفر در استان تدوین شده است.

استفاده از فضای مجازی وی تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و صداوسیما در ماه محرم بر اساس برنامه تدوینی در اولویت قرار دارد.

سروستانی با بیان اینکه هیئت های مذهبی برای برگزاری برنامه های باید در سامانه بیرق ثبت نام کنند گفت: هیئت های مذهبی باید در سامانه بیرق ثبت نام و فرم های مربوطه را تکمیل و مجوز لازم برای برگزاری مراسم در ایام ماه محرم اخذ نمایند.

مدت روضه خوانی 2 ساعت است وی بیان کرد: مدت اجرای مراسم سخنرانی و روضه خوانی حداکثر 2 ساعت است و این مراسم ترجیحاً بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

سروستانی اضافه کرد: مراعات فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حفظ بهداشتی فردی از سوی تمامی عزاداران حسینی برای شرکت کنندگان در مراسم ایام ماه محرم الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مراسم محرم در استان بوشهر اعلام شد

دستورالعمل مراسم محرم در استان بوشهر اعلام شد