مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-11اقتصادي

اما و اگرهای حقوق بازنشسته ها/ اگر پول بیاید...


در حالی سازمان برنامه و بودجه به نوعی تضمین کرده بود که همسان سازی حقوق بازنشسته ها از مهرماه انجام شود که اکنون پای تامین اعتبار کافی برای اجرای کامل این طرح مطرح شده و ممکن است همسان سازی به دونیم تقسیم شده و تا سال آینده طول بکشد.

- در حالی سازمان برنامه و بودجه به نوعی تضمین کرده بود که همسان سازی حقوق بازنشسته ها از مهرماه انجام شود که اکنون پای تامین اعتبار کافی برای اجرای کامل این طرح مطرح شده و ممکن است همسان سازی به دونیم تقسیم شده و تا سال آینده طول بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق ماده (30) قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف به ایجاد شرایط مناسب و عدالت در پرداخت ها به بازنشستگان است؛ به طوری که باید بررسی جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و متناسب سازی دریافت ها و برخورداری از امکانات شاغلان، بازنشسته ها و مستمری بگیران کشوری و لشگری سنوات مختلف را انجام دهد.

بر این اساس در چند سال این همسان سازی به صورت مرحله ای در دستورکار دولت قرار گفت که البته امسال زمانی بود که ترمیم حقوق بازنشسته ها در ابعاد مختلف بیش از گذشته در مطرح بود و اقداماتی انجام شد؛ به طوری که با افزایش دو برابری منابع برای همسان سازی این رقم در سال جاری به 10 هزار میلیارد تومان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای حقوق بازنشسته ها/ اگر پول بیاید...

اما و اگرهای حقوق بازنشسته ها/ اگر پول بیاید...