مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-11بين الملل

آمریکایی ها معتقدند بایدن نمی تواند دوره ریاست جمهوری را به پایان برساند


نظرسنجی موسسه «راسموسن» نشان می دهد، 59 درصد از آمریکایی ها معتقد هستند، جو بایدن 77 ساله اگر رییس جمهور شود، توان اتمام دور اول ریاست جمهوری را ندارد و معاونش جایگزین او خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن گمانه زنی ها درباره اعلام گزینه جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان ماه آمریکا نتیجه یک نظرسنجی در این کشور نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها به توانایی بایدن برای پایان دادن به دوره چهار ساله ریاست جمهوری تردید دارند.

به نوشته شبکه راشا تودی ، موسسه راسموسن نتیجه یک نظرسنجی از رای دهندگان آمریکایی در انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) ریاست جمهوری این کشور منتشر کرد که در آن اکثریت شرکت کنندگان اعلام کردند که بایدن 77 ساله توان جسمی پایان دادن به دوره 4 ساله ریاست جمهوری را ندارد.

59 درصد از کل شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از نظر آنها در صورت پیروزی جو بایدن بر دونالد ترامپ او امکان به پایان رساندن دور اول ریاست جمهوری خودش را نخواهد داشت و معاون بایدن جایگزین او خواهد شد.

نکته قابل تامل و جنجالی، اعتقاد تقریبا نیمی از دموکرات های شرکت کننده در این نظرسنجی به این موضوع است که بایدن توان جسمی به پایان رساندن دور اول ریاست جمهوری را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها معتقدند بایدن نمی تواند دوره ریاست جمهوری را به پایان برساند

آمریکایی ها معتقدند بایدن نمی تواند دوره ریاست جمهوری را به پایان برساند