مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-11پزشكي

دکتر طبرسی: به مردم واقعیت را بگوییم، اثر واکسن کرونا کمتر از 50 درصد است


دکتر پیام طبرسی، رییس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در مصاحبه با محب_آنلاین گفت: نمی توان برای کنترل اپیدمی منتظر واکسن ماند! ایشان با توجه به این موضوع که کرونا در حال حاضر درمان و دارو ندارد و روی واکسن هم نمی توان حساب کرد تنها راه چاره را پیشگیری دانست.

- دکتر پیام طبرسی، رییس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در مصاحبه با محب_آنلاین گفت: نمی توان برای کنترل اپیدمی منتظر واکسن ماند! ایشان با توجه به این موضوع که کرونا در حال حاضر درمان و دارو ندارد و روی واکسن هم نمی توان حساب کرد تنها راه چاره را پیشگیری دانست.

دکتر پیام طبرسی، رییس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در گفتگوی زنده با محب_آنلاین در برنامه اینستاکلینیک محب در پاسخ به این سوال که واکسن کی و توسط کدام کشور در اختیار مردم قرار می‌گیرد، با بیان این مطلب که همه ما رویاهایی داریم اما واقعیت چیز دیگری است، گفتند: بیماریی که حتی ابتلا به خودش هم مصونیت نمی‌دهد را نمی‌توان با واکسن مهار کرد! ایشان با اشاره به صحبت‌های اخیر آقای فوچی در رابطه با اثر بخشی واکسن احتمالی کرونا گفتند: یک واکسن باید حداقل 70 درصد اثر بخشی داشته باشد تا بتواند اپیدمی را کنترل کند؛ در حالی که ما می‌دانیم که با معلومات و تحقیقاتی که امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر طبرسی: به مردم واقعیت را بگوییم، اثر واکسن کرونا کمتر از 50 درصد است

دکتر طبرسی: به مردم واقعیت را بگوییم، اثر واکسن کرونا کمتر از 50 درصد است