مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-11سياسي

کاهش 42درصدی مدارس تخریبی شهرستان میناب/افتتاح 18 پروژه تا مهر99


میناب دارای 100مدرسه تخریبی در حوزه شهربود که این آمار در دولت تدبیر و امید به 58مدرسه کاهش یافته و 18پروژه نیز تا اول مهر99به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید فخرالدین الدین هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: در راستای فقر زدایی از فضاهای آموزشی و ایمن سازی مدارس استان هرمزگان، طرح ملی آجر به آجر با هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی و همچنین جلب مشارکت های مردمی و نیز بنگاه های اقتصادی خرد در کشور در حال پیگیری است.

وی افزود: با رشد جمعیت دانش آموزی شهرستان میناب، کمبود فضاهای آموزشی این شهرستان نمود بیشتری داشته است و مهاجرت روستاییان به شهر، مشکل کمبود فضای آموزشی شهری در میناب را دوچندان کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی، زلزله، سیل و شرجی بودن بالای هوا موجب فرسایش سریعتر مدارس شده است، ادامه داد: شهرستان میناب دارای 100 مدرسه تخریبی شهری بود که این تعداد به 58 مدرسه در این دولت کاهش یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اضافه کرد: تا اول مهر سال جاری 18 فضای آموزشی با 79 کلاس درس در شهر میناب، هشتبندی و سندرک به بهره برداری خواهند رسید و 23 مدرسه دیگر نیز مقاوم سازی و تعمیرات اساسی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 42درصدی مدارس تخریبی شهرستان میناب/افتتاح 18 پروژه تا مهر99

کاهش 42درصدی مدارس تخریبی شهرستان میناب/افتتاح 18 پروژه تا مهر99