مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-11اجتماعي

مهارت آموزی سربازان در استان بوشهر در اولویت برنامه ها است


جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان در دوران خدمت به عنوان رویکرد جدید ستاد کل نیروهای مسلح و استان بوشهر مدنظر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حیدر سوسنی پیش از ظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: مهارت آموزی در حل مشکلات اشتغال جوانان نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: جوانان باید با فراگیری مهارت در رشته های موردنیاز جامعه، زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.

سوسنی با اشاره به راه اندازی بیش از 20 کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی در فرماندهی انتظامی استان گفت: مهارت افزایی نه تنها سبب فراهم شدن اشتغال جوانان می شود بلکه، زمینه توسعه و پیشرفت جامعه و امکان کارآفرینی را فراهم می کند.

وی از همکاری خوب آموزش فنی و حرفه ای بوشهر در برگزاری دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه در سطح استان تشکر کرد و افزود: اقداماتی که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در راستای خوشایند سازی خدمت سربازی انجام می شود در چند جهت صورت می گیرد که یکی از مهم ترین آن ها مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان در دوران خدمت است.

سوسنی اضافه کرد: مهارت آموزی و توانمندسازی سربازان در دوران خدمت به عنوان رویکرد جدید ستاد کل نیروهای مسلح مدنظر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی سربازان در استان بوشهر در اولویت برنامه ها است

مهارت آموزی سربازان در استان بوشهر در اولویت برنامه ها است