مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-11سياسي

اجرای 4 حکم قضایی ناقضان حریم و بستر زاینده رود


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از اجرای چهار حکم قطعی قضایی ناقضان حریم و بستر رودخانه زاینده رود در 20 روز گذشته خبر داد.

- حسن ساسانی با اعلام این خبر، گفت: در 20 روز گذشته، با پیگیری های شرکت آب منطقه ای اصفهان از حدفاصل باغ بهادران روستای چم طاق تا تالاب بین المللی گاوخونی در راستای حفظ و صیانت از حریم و بستر رودخانه زاینده رود اجرای چهار حکم قطعی صادره از محاکم قضایی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با قطعی شدن احکام قضایی، رفع تصرف سه مورد که به ساخت و ساز ویلا در منطقه باغ بهادران به مساحت 1500 مترمربع و همچنین مورد دیگری که به محصور کردن باغی به واسطه احداث دیوار در روستای اسلام آباد شهر درچه به مساحت 600 مترمربع تخصیص یافته بود، عملیاتی شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان به توقیف تجهیزات تخلیه نخاله از بیستم تیرماه تاکنون اشاره کرد و افزود: توقیف این تجهیزات تخلیه بیشتر در منطقه شرق استان اصفهان گزارش شده است؛ البته پاکسازی نخاله های تخلیه شده حریم و بستر رودخانه زاینده رود با همکاری شهرداری شهر فلاورجان و دهیاری روستای گارماسه هم از اقدامات 20 روز اخیر است.

وی افزود: بالغ بر 1500 مترمربع از نخاله های حاشیه زاینده رود در محدوده روستای گارماسه از توابع شهرستان فلاورجان با همکاری شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 4 حکم قضایی ناقضان حریم و بستر زاینده رود

اجرای 4 حکم قضایی ناقضان حریم و بستر زاینده رود