مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-11اقتصادي

باید بازار را به سمت کسب وکارهای اینترنتی هدایت کنیم


نایب رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه 70 درصد از صنوف همدان به علت شیوع کرونا آسیب صددرصدی دیدند، گفت: باید بازار را از انزوا و افسردگی خارج کرده و به سمت کسب وکارهای اینترنتی هدایت کنیم.

- ایسنا/همدان نایب رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه 70 درصد از صنوف همدان به علت شیوع کرونا آسیب صددرصدی دیدند، گفت: باید بازار را از انزوا و افسردگی خارج کرده و به سمت کسب وکارهای اینترنتی هدایت کنیم.

احمد گازرانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در بازار همدان، اظهار کرد: تعدادی از کسبه همدان به علت کسادی و رکود مغازه های خود را تعطیل کردند اما در این برهه تعدادی توانستند به راحتی جواز کسب دریافت کنند به طوریکه صدور تعداد پروانه کسب در همدان افزایش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه بر خلاف اینکه گفته می شود بازار خراب است اما صدور پروانه کسب بالا رفته، تصریح کرد: صدور پروانه کسب در همدان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته که یکی از دلایل آن تسهیل روند صدور مجوز بوده است.

گازرانی با اشاره به جنبه های مثبت کرونا در بازار، گفت: امروز شرایط خاصی در کشور پیش آمده که مردم به سمت خرید کالای ایرانی روی آورده اند چراکه با افزایش قیمت دلار و بالا بودن قیمت کالای خارجی مردم به خرید کالای ایرانی روی آورده اند و از همه مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بازار را به سمت کسب وکارهای اینترنتی هدایت کنیم

باید بازار را به سمت کسب وکارهای اینترنتی هدایت کنیم