مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-11سياسي

مدیران متخلف را در هشترود به مراجع قضایی معرفی می کنیم


با مستندات به دست آمده طی چند روز آینده، پرونده مدیران متخلف را علاوه بر ارجاع به مرجع رسیدگی به تخلفات استانی، به مجموعه قضایی نیز معرفی خواهیم کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: با مستندات به دست آمده طی چند روز آینده، پرونده مدیران متخلف را علاوه بر ارجاع به مرجع رسیدگی به تخلفات استانی، به مجموعه قضایی نیز معرفی خواهیم کرد.

امین امینیان در جلسه کارگروه شن و ماسه افزود: هر مسئولی که توانایی خدمت به مردم را ندارد قبل از این که از سمت خود برکنار شوند استعفای خود را تقدیم مسئولان رده بالایی کند.

وی با اشاره به ماده 20 قانون معادن، بیان کرد: متخلفان در پی به انحراف کشیدن مسئولان بوده و متاسفانه بعضی از مدیران ادارات نیز با ارسال گزارش های ناقص به فرمانداری، سعی می کنند کارشناسان فرمانداری را فریب دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون شهردار هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه ادارات متولی شن و ماسه با کم کاری باعث بالا رفتن قیمت بی رویه این ماده معدنی شده و مردم را با مشکل روبرو کرده اند.

سید صادق موسوی اضافه کرد: گرانفروشی شن و ماسه در هشترود بیداد می کند و در اکثر مواقع برای اجرای پروژه های عمرانی، شهرداری با کمبود شدید ماسه مواجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران متخلف را در هشترود به مراجع قضایی معرفی می کنیم

مدیران متخلف را در هشترود به مراجع قضایی معرفی می کنیم