مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-11اجتماعي

خانه هنرمندان کرج مرمت می شود/ تلاش برای ثبت ملی


مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز از آمادگی برای مرمت و بازسازی خانه هنرمندان کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون محمدی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهنامه میان مدیریت شهری کرج، پردیس کشاورزی دانشگاه و منابع طبیعی دانشگاه تهران و میراث فرهنگی استان البرز که با موضوع ساماندهی و بهسازی خدمات متقابل در حیطه فرهنگی و اجتماعی میان این سه نهاد برگزار شد، گفت: مدیریت شهری کرج در حوزه توسعه گردشگری همکاری خوبی دارد.

آق تپه قدمت هفت هزار ساله دارد وی با اشاره به اینکه به زودی تپه آق تپه در مهرشهر تبدیل به یکی از محورهای گردشگری شهر کرج می شود، گفت: این منطقه به دلیل کمبود در زیرساخت ها با مشکل مواجه بود که امیدواریم در این حوزه اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به اینکه آق تپه هفت هزار سال قدمت دارد، گفت: این اثر تاریخی می توانست برای مهرشهر و همینطور شهر کرج برند باشد در حالی که امروز یکی از مناطق کم برخوردار کرج است.

موزه نقاشی های تاریخی در کاخ موزه سلیمانیه افتتاح می شود محمدی با اشاره به اینکه در خصوص بهره برداری از بناهای تاریخی تحت تملک شهرداری وارد مذاکره شده ایم، گفت: برای مرمت و بهسازی خانه هنرمندان کرج و ثبت این بنا در فهرست آثار ملی و برای بهره برداری از آن در قالب برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هنرمندان کرج مرمت می شود/ تلاش برای ثبت ملی

خانه هنرمندان کرج مرمت می شود/ تلاش برای ثبت ملی