مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-11سياسي

سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی وقفه جاری و پایان ناپذیر است


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جهاد در سپاه بی وقفه جاری و غیرمنقطع است، گفت: آن طوری که روند رخدادها و حوادث عالم و به خصوص مواجهه انقلاب اسلامی با مستکبران نشان می‎دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، با حضور فرمانده کل سپاه، جانشین، معاون هماهنگ کننده و تعدادی از معاونان فرماندهی کل در ستاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلسه مشترک هیئت رییسه فرماندهی و نمایندگی برگزار شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی در این جلسه با بیان اینکه سپاه یک نهاد منتظر جهاد نیست، اظهار داشت: در سپاه جهاد بی‎وقفه و غیرمنقطع جاری است.

سپاه تنها نهادی است که از ابتدای تشکیل تا به امروز هرگز از جهاد خارج نشده است.

این لباس جهاد بر اندام سپاه پوشیده است و آن طوری که روند رخدادها و حوادث عالم و به خصوص مواجهه انقلاب اسلامی با مستکبران نشان می‎دهد، این جهاد فعلاً پایان ناپذیر است.

وی ادامه داد: سپاه یک شجره‎ای است برآمده از یک میدان گسترده از جهاد؛ اما نکته مهمی که وجود دارد این است که شکل این جهاد مدام تغییر می کند و هرچه زمان  پیش می رود، نقش خود پاسداران در استمرار این مسئله گسترش پیدا می کند و نقش سلاح‎ها کمتر می شود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما آنچه که به عنوان تفاضل بین سپاه و سایر نیروهای مسلح متعارف در جهان می‎شناسیم، ابزار نیست؛ یعنی هیچ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی وقفه جاری و پایان ناپذیر است

سرلشکر سلامی: جهاد در سپاه بی وقفه جاری و پایان ناپذیر است