مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-11اقتصادي

فهرست نویسی منابع و مستندات به صورت آنلاین در اختیار کاربران است


رکوردهای فهرست نویسی منابع کتابی و غیر کتابی در بانک کتابشناسی و رکوردهای مستندسازی در بانک مستندات کتابخانه ملی به صورت آنلاین در اختیار کاربران داخل و خارج از سازمان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از وجود رکوردهای فهرست نویسی منابع کتابی و غیر کتابی در بانک کتابشناسی و رکوردهای مستندسازی در بانک مستندات به صورت آنلاین در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خبر داد و گفت که مجموع منابع و مستندات در اختیار کاربران داخل و خارج از سازمان قرار گرفته است.

طاهره یعقوب پور نرگسی مدیرکل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با بیان این مطلب، درباره فعالیت سامانه جامع صدور مجوز چاپ و نشر کتاب (پنجره واحد نشر) گفت: این سامانه در دی ماه سال گذشته (1398) با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

پنجره واحد نشر در سه حوزه صدور فیپا و صدور مجوز چاپ و واسپاری کتاب فعال است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیریت سامانه را به عهده دارد.

وی درباره فعالیت پنجره واحد نشر و تاثیر آن در فرایند صدور فیپا گفت: در پنجره واحد نشر در صورت وجود هرگونه نقص در مدارک ارسالی، این امکان فراهم است مدارک برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست نویسی منابع و مستندات به صورت آنلاین در اختیار کاربران است

فهرست نویسی منابع و مستندات به صورت آنلاین در اختیار کاربران است