مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-11اجتماعي

احیای هویت شهر تبریز هدف اصلی احداث پارک بزرگ است


معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پارک، مشخصات و تعاریف مشخص خود را دارد و بایستی هویت اصلی باغات پارک بزرگ حفظ شود تا نتیجه بهتری کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد رحمتی امروز در جلسه بررسی طرح های مشاورین پروژه پارک بزرگ اظهار داشت: مشاوران پروژه های بایستی فارغ از کارهای کلیشه ای، نسبت به بروز کردن اطلاعات و پیاده کردن نمونه های بروز دنیا پیشقدم بوده و یک رویکرد جدید داشته باشند.

او ادامه داد: این منطقه دارای فضای سبز گسترده ای است و افزایش سرانه ای در این منطقه صورت نمی گیرد.

معاون فنی و عمرانی استاندار با اشاره به خصوصیت منحصر به فرد پارک بزرگ خاطرنشان کرد: پارک بزرگ تبریز در قیاس با نمونه های مشابه خارجی طرحی ویژه و منحصربفرد در جوار زمین های کشاورزی است، اما خیابان کشی و جدول گذاری برای کشاندن مردم به این پارک کار اشتباهی است.

او ادامه داد: نباید به بهانه ساخت پارک برای مردم هژمونی منطقه را تخریب کنیم که البته سازمان محیط زیست و جهاد کشاورزی نیز در این زمینه نگرانی هایی دارند.

رحمتی با اشاره به آبگیری دریاچه پارک بزرگ نیز گفت: ستاد احیا دریاچه ارومیه، آبگیری دریاچه پارک بزرگ را استثنا کرده و قرار شده آبگیری در این دریاچه اتفاق بیافتد ولی با این شرط که در غیر فصل کشاورزی این آب رهاسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای هویت شهر تبریز هدف اصلی احداث پارک بزرگ است

احیای هویت شهر تبریز هدف اصلی احداث پارک بزرگ است