مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-11سياسي

خبرنگاران باید پرچمدار اجرای عدالت در جامعه باشند


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برقراری عدالت در جامعه به دلیل وجود برخی نگاه های سیاسی به خوبی محقق نشده است، گفت: خبرنگاران باید پرچمدار اجرای عدالت در جامعه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نابودی امید و نشاط است، اظهار کرد: خبرنگاران باید در این زمینه دقت کنند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز بسیار پیچیده است و هر روز شاهد حوادث و وقایعی در یک گوشه از آن هستیم، افزود: امروز به پیچ تاریخی رسیده ایم در حال حاضر نبرد حق و باطل به اوج خود رسیده است و باطل درصدد ناامید کردن جبهه حق است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با تأکید به نقش خبرنگاران در این برهه حساس از زمان، گفت: خبرنگاران باید به رسالت خود عمل کنند باید اقدامات بزرگ ملت ایران را به ویژه در زمینه کرونا تبیین شود جامعه پزشکی و پرستاری ایران نیز در این مدت عملکرد بی نظیر داشته که شایسته تقدیر است.

وی به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه مرحله نخست اشاره و با بیان اینکه مردم ایران به ویژه استان گیلان نمایش بی نظیری در این زمینه داشتند، افزود: در استان گیلان با مشارکت مردم و سازمان ها 42 میلیارد تومان به اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان کمک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید پرچمدار اجرای عدالت در جامعه باشند

خبرنگاران باید پرچمدار اجرای عدالت در جامعه باشند