مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-11اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه گردشگری علیصدر با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور


مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر از انعقاد تفاهمنامه با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور تخفیف بلیت بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلاهای عباس آباد شهر همدان خبر داد.

- مهدی مجیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سازمان شهرداری ها بخشنامه ای به معاونین امور عمرانی استانداری های سراسر کشور ابلاغ کرده تا آنها در این ایام بتوانند از خدمات شرکت سیاحتی علیصدر بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در این بخشنامه از پرسنل شهرداری ها و دهیاری های کشور دعوت شده است تا آنها برای بازدید از غار علیصدر و اقامت در ویلاها از تخفیف 40 درصدی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: با توجه به بازگشایی غار علیصدر و پذیرش میهمان در ویلاها  از ابتدای خردادماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، این شرکت در راستای ایجاد تسهیلات برای هموطنان به ویژه کارکنان دولت و سازمان ها و نهادها بلیت غار علیصدر را با تخفیف ویژه ارائه می کند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته با مذاکره و نشست های دوجانبه با برخی وزارتخانه ها، سازمان ها و ادارات پیرامون ارائه بسته های تخفیف ویژه به دنبال معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های گردشگری استان همدان و این موهبت الهی به هموطنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه گردشگری علیصدر با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

انعقاد تفاهم نامه گردشگری علیصدر با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور