مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-11فرهنگي

اعضای کانون کرمانشاه در مهرواره کشوری «عکس نوشت» درخشیدند


2 عضو کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان مهرواره «عکس نوشت» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

- کرمانشاه- 2 عضو کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان مهرواره عکس نوشت ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوران مهرواره کشوری عکس نوشت از یک هزار و 550 اثر عکاس، شاعر و نویسنده ارسال شده به دبیرخانه بعد از چهار مرحله بررسی، در پایان 22 عکس نوشته را به عنوان برتر انتخاب کردند.

شیدا فلاحی ، عکاس و عضو مرکز کانون شهرستان سنقر و فایزه بهرامی ، صاحب اثر و عضو مرکز کانون شهرستان سرپل ذهاب، استان کرمانشاه از برگزیدگان مهرواره عکس نوشت ویژه ماه مبارک رمضان از سوی آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

فراخوان مهرواره عکس نوشت، با موضوع همدلی و مهربانی، کار مشترک اعضای انجمن های عکاسان نوجوان و انجمن های شاعران و نویسندگان نوجوان، هم زمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.

بر این اساس اعضای انجمن عکاسان با موضوع مهربانی، همدلی، مهربانی، دستگیری از نیازمندان، نیایش و… عکاسی و آثار برگزیده خود را در اختیار اعضای انجمن های شاعران و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کانون کرمانشاه در مهرواره کشوری «عکس نوشت» درخشیدند

اعضای کانون کرمانشاه در مهرواره کشوری «عکس نوشت» درخشیدند