مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-11دانش

غفاری: 127 کشور در دوازدهمین دوره جشنواره حرکت مشارکت داشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره حرکت که امروز در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، - معاون فرهنگی وزیر علوم از مشارکت 127 کشور در دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره حرکت که امروز در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: دانشگاه الزهرا و دانشگاه شهیدبهشتی دو دانشگاهی بودند که برگزاری این جشنواره را برعهده داشتند و اختتامیه این جشنواره به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار شد.

وی افزود: مجموعه های دانشجویی در قالب تشکل ها و انجمن های علمی بستری برای رشد دانشجویان و فرهنگ دانشگاهی هستند و جشنواره حرکت نیز که دوازدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد با پویندگی و بالندگی بیشتر دانشجویان همراه بوده است.

غفاری افزود: علی رغم مشکلاتی که داشتیم این جشنواره را برگزار کردیم قرار بود جشنواره اسفند ماه 98 در تبریز برگزار شود، ولی با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا امروز این جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود، اما با همه این شرایط شاهد رشد آثار ثبت شده نسبت به گذشته هستیم جشنواره امسال نه تنها بخش فرهنگی بلکه بخش علمی دانشگاه ها را نیز به مشارکت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفاری: 127 کشور در دوازدهمین دوره جشنواره حرکت مشارکت داشتند

غفاری: 127 کشور در دوازدهمین دوره جشنواره حرکت مشارکت داشتند