مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-11سياسي

ربیعی: دور دوم انتخابات مجلس 21 شهریور برگزار می شود


سخنگوی دولت اعلام کرد که مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس 21 شهریور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در پی ابتلای سخنگوی دولت به کرونا، سومین نشست خبری مکتوب علی ربیعی با خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد که طی آن وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتخابات میان دوره ای مجلس قرار است در 21 شهریور برگزار شود، آیا این دور از انتخابات در زمان مقرر برگزار می شود و یا اینکه به دلیل شیوع مجدد کرونا امکان دارد به زمان دیگری موکول شود؟ گفت: بنابرنظر وزارت کشور، مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 شهریور ماه برگزار می شود و باتوجه به شیوع بیماری کرونا در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشنهاد دولت انجام تبلیغات یک هفته ای به روشهای غیرتجمعی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت به خصوص استفاده از فضای مجازی است.

زیرا تجمعات در زمان تبلیغات قابل کنترل نیست .

وی ادامه داد :همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در خصوص سه حوزه تهران، آستانه اشرفیه و تفرش در سال 1400 و همراه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا برگزار میشود.

سخنگوی دولت در جواب این سوال که دونالد ترامپ گفته که ایران انتخاب دوباره او را دوست ندارد و ادعا کرده که در صورت انتخاب مجدد، به سرعت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: دور دوم انتخابات مجلس 21 شهریور برگزار می شود

ربیعی: دور دوم انتخابات مجلس 21 شهریور برگزار می شود