مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-11اقتصادي

اتمام مرمت مسجد تاریخی روستای دستگرد امام زاده تا 45 روز دیگر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از اتمام مرمت مسجد تاریخی روستای دستگرد امام زاده شهرستان شهرکرد تا 45 روز دیگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد جوادی امروز در حاشیه بازدید از مسجد و حمام تاریخی روستای دستگرد امام زاده از مرمت مسجد تاریخی این روستا تا 45 روز آینده خبر داد و گفت: عملیات مرمت این مسجد تاریخی تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای مرمت مسجد تاریخی روستای دستگرد امام زاده 834 میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص داده شده است، ادامه داد: عملیات مرمت مسجد تاریخی روستای دستگرد امام زاده شامل ایزولاسیون سقف، مهار رطوبت های صعودی، محوطه سازی، اصلاح کانال کشی، اصلاح پشت بام سازی و دوخت و دوز ترک ها است.

وی با اشاره به مرمت حمام تاریخی روستای دستگرد امام زاده افزود: برای مرمت این حمام تاریخی یک میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

جوادی با بیان اینکه یک سفره خانه سنتی با همت بخش خصوصی در این حمام تاریخی راه اندازی خواهد شد، گفت: این بنا از جاذبه های میراث فرهنگی و گردشگری روستای دستگرد امام زاده به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مرمت مسجد تاریخی روستای دستگرد امام زاده تا 45 روز دیگر

اتمام مرمت مسجد تاریخی روستای دستگرد امام زاده تا 45 روز دیگر