مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-11سياسي

صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 47 میلیون نفر/10 میلیون نفر در انتظار


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 47 میلیون نفر خبر داد و گفت: اگر امکان تأمین بدنه فراهم شود، ظرف کمتر از شش ماه می توانیم کل جامعه هدف صدور کارت ملی هوشمند را پوشش دهیم.

- سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 47 میلیون نفر خبر داد و گفت: اگر امکان تأمین بدنه فراهم شود، ظرف کمتر از شش ماه می توانیم کل جامعه هدف صدور کارت ملی هوشمند را پوشش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیف الله ابوترابی درباره وضعیت صدور کارت ملی هوشمند، گفت: تقریبا 62 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت کشور، واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم در دفاتر پیشخوان و پست در سراسر کشور، تاکنون 57 میلیون و 989 هزار و 415 نفر از هموطنان از طریق ایستگاه های متفاوت مراحل تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام داده اند و یک جمعیتی کمتر از 5 میلیون نفر، هنوز مراحل تکمیل ثبت نام را انجام نداده اند که به طور میانگین ماهانه بین 300 تا 400 هزار نفر حسب نیاز به کارت هوشمند یا رسید کارت هوشمند به واحدهای اجرایی مراجعه می کنند.

وی افزود: در عین حال از این جمعیت بیش از 57 میلیونی، برای 47 میلیون و 649 هزار و 563 نفر کارت ملی هوشمند صادر کرده ایم و خوشبختانه تولید ملی هم به حرکت درآمده و عزیزان ما در چاپخانه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 47 میلیون نفر/10 میلیون نفر در انتظار

صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 47 میلیون نفر/10 میلیون نفر در انتظار