مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-11سياسي

صدای اعتراض داوطلبان کنکور درپی تصمیمات ناگهانی مسئولان


در حالی که حدود یک هفته به آغاز برگزاری کنکور پُرحاشیه 99 باقی مانده بود و داوطلبان این آزمون در ایستگاه پایانی حضور در جلسه آزمون قرار داشتند، - در حالی که حدود یک هفته به آغاز برگزاری کنکور پُرحاشیه 99 باقی مانده بود و داوطلبان این آزمون در ایستگاه پایانی حضور در جلسه آزمون قرار داشتند، اعلام جمله تکراری "کنکور به تعویق افتاد" از سوی وزیر وزارت بهداشت و رییس ستاد ملی مقابله با کرونا، موجب شد داوطلبان و خانواده های آنها برای چندمین بار در برزخ بلاتکلیفی تصمیم گیری مسئولان قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، و ضمن تاکید بر موضع برگزاری آزمون ها در تاریخ مقرر، گفت: در جلسه امروز که جلسه مفصلی بود به بحث درباره جنبه های مختلف برگزاری کنکور پرداختیم و برای اینکه همه از این بلاتکلیفی در بیایند موارد مورد جمع بندی، وفاق و همدلی همگان قرار گرفت تا بتوانیم نتیجه مطلوبی از این نشست داشته باشیم.

در واقع مقرر شد که با توانمندی و قدرت، کنکور سراسری در تاریخ مقرر یعنی 31 مرداد برگزار شود که هم داوطلبان و خانواده های آنها از اضطراب بیرون بیایند و هم اینکه تکلیف برگزار کنندگان کنکور روشن و مشخص شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسات کمیته مشترک بین وزارتخانه های علوم و بهداشت و نمایندگان مجلس، مستمر و روزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای اعتراض داوطلبان کنکور درپی تصمیمات ناگهانی مسئولان

صدای اعتراض داوطلبان کنکور درپی تصمیمات ناگهانی مسئولان