مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-11سياسي

شرکت سیاحتی علیصدرو سازمان شهرداری های کشور تفاهم نامه امضا کردند


مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر از عقد تفاهم با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ارائه تخفیف بلیط بازدید از غار علیصدر به پرسنل این مجموعه خبر داد.

- مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر از عقد تفاهم با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ارائه تخفیف بلیط بازدید از غار علیصدر به پرسنل این مجموعه خبر داد.

وی عنوان کرد: پس از عقد این تفاهم نامه سازمان شهرداری ها با ابلاغ بخشنامه ای به معاونان امور عمرانی استانداری های سراسر کشور از پرسنل شهرداری ها و دهیاری های کشور دعوت کرده تا با بهره مندی از تخفیف؛ از غار علیصدر بازدید کنند.

مجیدی با بیان اینکه غار علیصدر در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان است، گفت: ویلاهای اقامتی عباس آباد نیز برای میزبانی از مسافران آماده است.

وی گفت: ویلاهای عباس آباد در روزهای شنبه تا سه شنبه برای تمام مراجعان تخفیف 50 درصدی دارد و در روزهای پایانی هفته 30 درصد تخفیف برای اقامت افراد در این ویلاها لحاظ می شود.

مجیدی با تاکید بر اینکه بازدید از غار علیصدر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، گفت: در ابتدای ورود مسافران به مجموعه غار علیصدر و در گیشه بلیت فروشی، ماسک در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد و مسافران با ماسک در غار حضور و تردد دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت سیاحتی علیصدرو سازمان شهرداری های کشور تفاهم نامه امضا کردند

شرکت سیاحتی علیصدرو سازمان شهرداری های کشور تفاهم نامه امضا کردند