مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-11سياسي

استاندار بوشهر:رسانه های خارجی به دنبال تحریف عملکرد مثبت وزارت بهداشت هستند


جریان تحریف رسانه های خارج کشور با برنامه ها و گزارشهای مختلف به دنبال تحریف خدمات و عملکرد مثبت وزارت بهداشت هستند.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: جریان تحریف رسانه های خارج کشور با برنامه ها و گزارشهای مختلف به دنبال تحریف خدمات و عملکرد مثبت وزارت بهداشت هستند.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به تلاش رسانه های خارجی برای زیر سوال بردن اقدامات مثبت وزارت بهداشت و آمارهای ارائه شده در مورد کرونا اظهار داشت: وزارت بهداشت ایران جز کشورهایی بوده که عملکرد مثبتی داشته است، در حالی که سه کشور در دنیا 50 درصد مبتلایان به کرونا را دارند اما جریان تحریف رسانه های خارجی به دنبال زیر سوال بردن آمارهای ارائه شده توسط وزارت بهداشت هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد توجه به نظر متخصصان بهداشتی برای برگزاری آیین های مربوط به ماه محرم گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد نحوه مراسم های ماه محرم حجت را بر همه تمام کردند که توجه به نظر متخصصان بهداشتی برای برگزاری مراسم های عزاداری محرم در اولویت است.

استاندار بوشهر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: بر اساس اعلام کمیته بازرسی، در مجموع تمام پروتکل ها، در استان بوشهر 65 درصد پروتکل های رعایت شده و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار بوشهر:رسانه های خارجی به دنبال تحریف عملکرد مثبت وزارت بهداشت هستند

استاندار بوشهر:رسانه های خارجی به دنبال تحریف عملکرد مثبت وزارت بهداشت هستند