مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-11حوادث

مرگ حفار غیرمجاز در قهاوند/ بی توجهی به دستور ایست پلیس


فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری یک حفار غیرمجاز در قهاوند گفت: به خاطر عدم توجه به دستور ایست پلیس و شلیک گلوله جان باخت.

- سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص دستگیری دو حفار غیرمجاز در همدان اظهار کرد: تیراندازی چند روز گذشته به منظور دستگیری چند نفری بود که به صورت شبانه درصدد یافتن اشیای تاریخی بودند.

وی با اشاره به شکایت میراث فرهنگی از این افراد و حضور نماینده این سازمان در پاسگاه قهاوند خاطرنشان کرد: عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضایی، به همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرار گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: متهمان با وجود شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس به دستور ایست و شلیک هوایی بی توجهی کردند و همین موضوع باعث تعقیب آنها از سوی پلیس شد تا متوقف شوند.

وی ادامه داد: تعقیب پلیس تا جایی ادامه یافت که آنها به دستور توجه نکردند و پلیس مجبور به شلیک شد، به خاطر تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، تیر به یکی از متهمان برخورد کرد و متهم زمین گیر شد.

کامرانی صالح تصریح کرد: ماموران این متهم را با خودروی ناجا به مرکز درمانی قهاوند منتقل و سپس به مرکز درمانی همدان انتقال دادند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ حفار غیرمجاز در قهاوند/ بی توجهی به دستور ایست پلیس

مرگ حفار غیرمجاز در قهاوند/ بی توجهی به دستور ایست پلیس