مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-11سياسي

تغییر کاربری های غیرمجاز در آذربایجان شرقی و نبود اقدامات پیشگیرانه


این روزها اخبار بسیاری از قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در آذربایجان شرقی به گوش می رسد و به نظر می رسد که اقدامات مقابله ای چندان کارساز نبوده و جای خالی اقدامات اساسی پیشگیرانه بیش از پیش احساس می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی این روزها اخبار بسیاری از قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در آذربایجان شرقی به گوش می رسد و به نظر می رسد که اقدامات مقابله ای چندان کارساز نبوده و جای خالی اقدامات اساسی پیشگیرانه بیش از پیش احساس می شود.

منابع طبیعی و همچنین اراضی ملی، زراعی و باغی منبع رشد منابع غذایی و تضمین کننده امنیت غذایی بشر بوده و متعلق به تمام ملت هستند، به گونه ای که هر گونه ساخت و ساز در این مناطق موجب نقض حقوق سایر افراد جامعه خواهد بود.

دادگستری کل آذربایجان شرقی، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مسئولیت مقابله با پدیده تغییرکاربری اراضی کشاورزی و زمین خواری را برعهده دارند و تاکنون نیز در راستای شناسایی، تخریب و قلع و قمع متصرفات اقدام کرده اند، اما با وجود احتمال تخریب نیز، روز به روز تمایل برخی افراد به سمت زمین خواری افزایش پیدا می کند.

این روزها در مناطق خوش آب و هوای آذربایجان شرقی و به خصوص اطراف شهرستان تبریز، شاهد گسترش روزافزون ساخت ویلاها و نابودی منابع طبیعی هستیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری های غیرمجاز در آذربایجان شرقی و نبود اقدامات پیشگیرانه

تغییر کاربری های غیرمجاز در آذربایجان شرقی و نبود اقدامات پیشگیرانه