مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-11سياسي

انتقاد از روند کند انجام فعالیت های عمرانی در پایتخت


عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از روند کند انجام پروژه های عمرانی در مناطق مختلف پایتخت گفت: احداث خط 6 مترو در منطقه 5 فقط یک درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه 5 پایتخت اظهار داشت: مشارکت های اجتماعی و ایجاد شورایاری ها در محلات از جمله مهمترین اقدامات مردمی در سطح پایتخت است که امیدوارم با قانونی شدن فعالیت شورایاری ها و تصویب آن در مجلس، مشارکت اجتماعی مردم در محلات به ثمر بنشیند.

وی درباره مشکلات منطقه 5 پایتخت گفت: این منطقه تنها منطقه ای است که پروژه های کوچک مقیاس محلی  بعد از رصد مشکلات 29 محله توسط مردم پیشنهاد و پس از هماهنگی با شهردار منطقه پروژه ها اجرایی شد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر مشکلات بودجه ای نه تنها در منطقه 5 بلکه در سایر مناطق هم وجود دارد و علیرغم اینکه امسال افزایش 52 درصدی بودجه داشتیم ولی کافی نبوده است.

وی اعلام کرد: در این منطقه 28 درصد بودجه ای که از مردم در قالب عوارض مختلف جمع آوری می شود صرف پروژه های عمرانی و تملک دارایی می شود و امیدوارم مشکلات برطرف و بودجه بیشتری برای مسائل عمرانی در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از روند کند انجام فعالیت های عمرانی در پایتخت

انتقاد از روند کند انجام فعالیت های عمرانی در پایتخت