مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-11پزشكي

هجوم مسافران به ماسال و آغوش مرگ کرونایی/ترسی که باید دیگر نیست


ماسال که بافت طبیعی بکر و دست نخورده ای دارد چند صباحی است موردتوجه گردشگران قرارگرفته و شیوع دوباره کرونا در این شهر نیز نتوانسته از عطش گردشگران برای بازدید از ییلاقات زیبای این شهر کم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال،  سال 1399 را در حالی آغاز کردیم که خیلی از اطرافیانمان  به علت شیوع بیماری افسارگسیخته ای به نام کرونا امروز با ماه های قبل فرق دارد تفاوتش هم ترس از این بیماری است  ترسی که علیرغم اینکه در ماه های گذشته همه را در منزل قرنطینه کرده بود امروز هیچ گونه قدرتی برای کنترل رفت وآمدها و کاهش روابط اجتماعی ندارد.

  شهرستان ماسال که چند سالی است به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان گیلان معرفی شده و مورد استقبال مسافران قرار دارد در اوایل سال جاری بهترین عملکرد را در بین شهرستان های این استان داشت؛ به طوری که جزو نخستین شهرهایی بود که محدودیت های بهداشتی و اجتماعی را به صورت خودجوش اعمال کرد.

بنا به گفته ارسلان زارع استاندار گیلان میزان استفاده از ماسک در شهرستان ماسال از میانگین کشوری بیشتر بوده که این امر باعث شد ماه ها وضعیت این شهرستان سفید باشد و تا مدت ها هیچ گونه گزارش ابتلا به این بیماری مشاهده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم مسافران به ماسال و آغوش مرگ کرونایی/ترسی که باید دیگر نیست

هجوم مسافران به ماسال و آغوش مرگ کرونایی/ترسی که باید دیگر نیست