مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-11پزشكي

کرمان همچنان قرمز است/ آمار بالای موارد بستری و فوت نسبت به شاخص جمعیتی


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه وضعیت کرمان به لحاظ شیوع کرونا همچنان قرمز است، گفت: موارد ابتلای بستری و فوت نسبت به شاخص جمیعتی بالاست.

- مهدی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی روز گذشته 51 مورد مثبت قطعی شناسایی شده در بین بیماران بستری در سطح استان کرمان داشتیم در مجموع تاکنون چهار هزار و 741 بیمار به دلیل ابتلاء به کووید 19 در بیمارستان ها بستری شده اند.

وی تعداد فوتی های ناشی از کووید 19 در استان کرمان طی 24 ساعت گذشته را 15 نفر ذکر و تصریح کرد: بر این اساس شمار مجموع جانبختگان ناشی از کرونا به 546 نفر رسیده است.

شفیعی با اشاره به شاخص های کشوری برای بررسی وضعیت استقرار بیماری در مناطق اظهار کرد: استان کرمان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد به دلیل اینکه بیش از 90 درصد شهرهای استان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

موارد ابتلای بستری و فوت ناشی از کرونا نسبت به شاخص جمیعتی بالاست مدیر گروه بیماری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بالا بودن تعداد موارد ابتلای بستری و فوت ناشی از کرونا به نسبت شاخص جمعیتی استان را بالا دانست و افزود: علت عمده انتقال ها به برقراری زنجیره انتقال در سطح استان برمی گردد.

وی با اشاره به برقراری زنجیره انتقال از حدود یک ماه و نیم گذشته در استان کرمان گفت: خروجی این مساله را به شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان همچنان قرمز است/ آمار بالای موارد بستری و فوت نسبت به شاخص جمعیتی

کرمان همچنان قرمز است/ آمار بالای موارد بستری و فوت نسبت به شاخص جمعیتی