مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-11سياسي

تأمین زمین ساخت 2200 واحد مسکن برای جامعه ایثارگران استان همدان


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از انعقاد تفاهم نامه ای در زمینه تأمین زمین برای ساخت 2200 واحد مسکن برای جامعه ایثارگران همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اوحدی صبح سه شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انسجام و وحدت در استان همدان مشهود و برقرار است که این امتیاز بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه دغدغه جدی استاندار همدان تأمین مسکن و ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگران و خانواده شهداست، گفت: به پیشنهاد استاندار همدان کارگروه مشترکی از معاونان بنیاد شهید کشور و معاونان استانداری برای بررسی مشکلات و مسائل استان همدان در خصوص جامعه ایثارگران و خانواده شهدا تشکیل شد.

معاون رییس جمهور گفت: قرار است دو تفاهم نامه با استاندار همدان منعقد شود که یکی مربوط به تأمین زمین برای ساخت 2 هزار و 200 واحد مسکن جامعه ایثارگران است و دیگری اشتغال فرزندان ایثارگران و شهدا در دستگاه های دولتی را مدنظر دارد.

اوحدی اضافه کرد: بر اساس قانون جامع خدمات ایثارگری، فرزندان جانبازان بالا 70 درصد به صورت 100 درصد در دولت استخدام می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با بیان اینکه توفیق خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان امری الهی است، گفت: هم سویی و انسجام ارکان نظام در استان همدان باعث شده تا بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زمین ساخت 2200 واحد مسکن برای جامعه ایثارگران استان همدان

تأمین زمین ساخت 2200 واحد مسکن برای جامعه ایثارگران استان همدان