مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-11اقتصادي

امسال 1000 واحد صنعتی کوچک در فارس به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از اجرای 250 برنامه جهش تولید در استان خبر داد و گفت: 1000 واحد صنعتی کوچک با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان در فارس در دست اقدام است و امیدواریم تا پایان سال این واحدها افتتاح شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از اجرای 250 برنامه جهش تولید در استان خبر داد و گفت: 1000 واحد صنعتی کوچک با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومان در فارس در دست اقدام است و امیدواریم تا پایان سال این واحدها افتتاح شود.

احد فتوحی سه شنبه 21 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا، اتفاقات ناگواری در عرصه اقتصاد و صنعت رخ داد و منجر به بروز چالش در مسائل اقتصادی و صنعتی شد و همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه بخش صنعت علی رغم حاکمیت مشکلات اقتصادی اما با تمام توان برای رفع نیاز مردم در حال تلاش است، افزود: امروز صنعتگران با حداقل امکانات و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ادامه داد: این شرکت به کمک صنعتگران آمده و تلاش کرده تا بخشی از مشکلات را مدیریت و نیاز مردم را در شهرک های استان برآورده کند و از اصنافی که می خواهند نیاز مردم را تامین کنند، در مواجه با گرانی حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 1000 واحد صنعتی کوچک در فارس به بهره برداری می رسد

امسال 1000 واحد صنعتی کوچک در فارس به بهره برداری می رسد