مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-11دانش

حال و روز نامطلوب این روز های اساتید و کارکنان دانشگاه بناب


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فتحی زاده؛ امروزه در زندگی سازمانی، امنیت شغلی ازجمله مسائلی است که کارکنان سازمان ها را به خود مشغول می کند و بخشی از انرژی روانی و فکری سازمان صرف این مسئله می شود و مدیران موفق تمام کوشش خود را برای محقق شدن این موضوع بکار می گیرند، - مسئولان دانشگاه بناب به جای تغییر نیرو های شرکتی دانشگاه به نیرو های حجمی، به فکر جذب رشته های کارآمد، بودجه کافی و اتمام پروژه های نیمه تمام ساختمانی دانشگاه باشند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فتحی زاده؛ امروزه در زندگی سازمانی، امنیت شغلی ازجمله مسائلی است که کارکنان سازمان ها را به خود مشغول می کند و بخشی از انرژی روانی و فکری سازمان صرف این مسئله می شود و مدیران موفق تمام کوشش خود را برای محقق شدن این موضوع بکار می گیرند، تا بتوانند با تثبیت سازمانی و علاقمندی کارکنان، سازمان خود را به روز و کارآمد نمایند.

در صورتی که نیروی انسانی از این بابت به سطح مطلوبی از آسودگی خاطر دست یابد، با فراغ بال توان و انرژی فکری و جسمی خود را در اختیار سازمان قرار می دهد و سازمان نیز کمتر دچار تنش های انسانی می شود.

وقتی بحث امنیت شغلی می شود موضوع رسمی شدن و تضمین حقوق و مزایا در ذهن تداعی می شود درصورتی که در دنیای امروز امنیت شغلی در گرو رسمی شدن و استخدام مادام الع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و روز نامطلوب این روز های اساتید و کارکنان دانشگاه بناب

حال و روز نامطلوب این روز های اساتید و کارکنان دانشگاه بناب