مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-11سياسي

تله کابین، در ثبت جهانی طاق بستان هیچ مشکلی پیش نمی آورد


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: طرح تله کابین در خارج از حریم طاق بستان قرار گرفته و هیچگونه مشکلی را برای ثبت جهانی آثار تاریخی به وجود نمی آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، وحید شامبیاتی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص تله کابن کرمانشاه، اظهار داشت: بحث احداث تله کابین نزدیک به دو دهه است که عملیات اجرایی آن شروع شده که در سنوات قبل عملیات احداث پایه ها براساس مجوزهایی که سازمان میراث فرهنگی داده بود شروع شده بود.

وی ادامه داد: مجوز اولیه سازمان میراث فرهنگی کشور در راستای احداث تله کابین با این شرط بود که اگر تله کابین در بحث ثبت جهانی اثر تاریخی طاق بستان مشکلی ایجاد کند باید این هزینه ها جمع آوری شود.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در سال 97 با توجه به دغدغه ای که خود مدیریت شهری در خصوص ثبت آثار تاریخی داشت مشاوری گرفته شد و جانمایی طرح با توجه به اینکه طرح اولیه در حریم طاق بستان بود، تغییر پیدا کرد.

وی گفت: در راستای همین، طرح را از حریم طاق بستان خارج کردیم به طوریکه تله کابین و در خارج از حریم طاق بستان قرار گرفته تا هیچگونه مشکلی را برای ثبت آثار تاریخی به وجود نیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کابین، در ثبت جهانی طاق بستان هیچ مشکلی پیش نمی آورد

تله کابین، در ثبت جهانی طاق بستان هیچ مشکلی پیش نمی آورد