مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-11سياسي

خبرگزاری مهر، رسانه ای وزین و امانتدار است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: خبرگزاری مهر رسانه ای وزین، امانتدار و منبع خبر مورد اعتماد برای مردم و مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر استان قزوین از خدمات رسانه های گروهی استان قزوین در روشنگری مردم و انعکاس خدمات خدمتگزاران نظام تقدیر کرد.

یدالله ملکی در این دیدار گفت: در عصر ارتباطات همه ما به رسانه ها نیازمندیم تا هم از اخبار روز ایران و جهان مطلع شویم و هم دستاوردهای خود را به دیگران منعکس کنیم.

وی بیان کرد: گسترش نفوذ فضای مجازی موجب شده شاهد تنوع و ابتکار در روش های بهره گیری از این فضا در شرایط کنونی باشیم و در این میان رقابت در عرصه اطلاع رسانی هم سخت و پیچیده شده و رسانه هایی می توانند در عرصه رقابت باقی بمانند و حرفی برای گفتن داشته باشند که به روز بوده و امانت داری و صداقت و واقع گرایی را محور کار خود قرار دهند.

رسانه ها در فرهنگ سازی الگوی مصرف نقش مهمی دارند ملکی تصریح کرد: رسانه ها در کنار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توانند در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی مردم و الگوسازی نقش تعیین کننده داشته باشند بویژه در حوزه منابع آبی که معمولاً چالش های زیادی داریم به مدیران این مجموعه هم کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر، رسانه ای وزین و امانتدار است

خبرگزاری مهر، رسانه ای وزین و امانتدار است