مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-11اجتماعي

70درصد نوآموزان خراسان جنوبی مورد سنجش قرار گرفتند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 70 درصد از کودکان در طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان سنجش شدند و خراسان جنوبی از این حیث مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی صبح امروز در بازدید از پایگاه سنجش شهدای بانک ملی مهر شهر بیرجند، اظهار داشت: تا دهم شهریور ماه، 10 هزار و 703 نو آموز بدو ورود به دبستان در سامانه مربوطه نوبت گرفته و هفت هزار و 357 نفر سنجش شده اند.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در پایگاه های سنجش و مدارس استان تأکید کرد و  بیان داشت: تاکنون 867 نوآموز، به مراکز تخصصی معرفی شدند که از این تعداد 504 نفر ارجاع هوش، 86 نفر ارجاع شنوایی، 265 نفر ارجاع بینایی و 12 نفر نیز ارجاع جسمی و حرکتی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تداوم فعالیت های پایگاه های سنجش تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری خبر داد و از مدیران مدارس خواست در موعد مقرر نسبت به نوبت گیری اقدام نمایند و از اولیای دانش آموزان نیز تقاضا کرد در زمان باقی مانده و مهلت تعیین شده برای سنجش نوآموزان خود اقدام کنند تا در روزهای پایانی با ازدحام جمعیت و مشکلات پس از آن مواجه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد نوآموزان خراسان جنوبی مورد سنجش قرار گرفتند

70درصد نوآموزان خراسان جنوبی مورد سنجش قرار گرفتند