مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-11حوادث

امنیت استان بوشهر در سایه فعالیت هدفمند پلیس آگاهی


کاهش 18 درصدی وقوع جرایم خشن جنایی، کاهش 33 درصدی وقوع سرقت به عنف، کاهش 11 درصدی مهار و کنترل جرائم سرقت، کاهش 7 درصدی در جرائم جعل، - ایسنا/بوشهر رییس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کاهش 18 درصدی وقوع جرایم خشن جنایی، کاهش 33 درصدی وقوع سرقت به عنف، کاهش 11 درصدی مهار و کنترل جرائم سرقت، کاهش 7 درصدی در جرائم جعل، و کاهش 19 درصدی در کلاهبرداری ها از طریق انجام اقدامات اطلاعاتی و علمی محقق شده است.

سرهنگ جوشن سهرابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت رسانه در تامین و حفظ امنیت عنوان کرد: امروز استان بوشهر در جرایم امنیتی و در اکثر مولفه ها یکی از استان های امن کشور است که نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در این عرصه بسیار ویژه و قابل اهمیت بوده است.

وی با اشاره به تخصصی بودن پلیس آگاهی اظهار کرد: انواع جرایم جنایی چون قتل، سرقت مسلحانه، گروگان گیری، تجاوزات به عنف و اسیدپاشی در پلیس آگاهی رسیدگی می شود.

شعبه اداری، دایره پشتیبانی، اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و همچنین اداره مبارزه با انواع سرقت چون زورگیری، خودرو، منزل، مغازه، احشام، کیف قاپی و جیب بُری؛ دایره عملیات ویژه نیز با نظارت کارآگاهان باتجربه جرائم کلان بدون سرنخ که نیاز به وقت گذاشتن بیشتری دارد را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت استان بوشهر در سایه فعالیت هدفمند پلیس آگاهی

امنیت استان بوشهر در سایه فعالیت هدفمند پلیس آگاهی