مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 19:002020-08-10سياسي

مجوز نام گذاری 17 معبر در قم صادر شد


شورای اسلامی شهر قم، مصوبات بیست و هفتمین کمیته نام گذاری شهرداری درباره نام گذاری 17 مورد از معابر و شوارع شهر را تایید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تصمیمات جلسه بیست و هفتم کمیته نام گذاری شهرداری قم، مبنی نام گذاری 17 مورد از معابر و شوارع شهر، توسط شورای اسلامی شهر قم بررسی و تصویب شد.

در کمیته نام گذاری شهرداری قم که رییس آن قائم مقام شهردار و رییس کمیسیون فرهنگی شورا، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و رییس سازمان فرهنگی شهرداری از اعضای آن هستند برای بلوار 15 خرداد کوچه 43 نام شهیدان محمد زمان و علی اسدی انتخاب و برای کوچه 14 همین بلوار نام شهید محمدرضا علیمردانی انتخاب شد.

در خیابان طالقانی و کوچه ناصردیوان، 6 متری قدس به نام شهید شیرخان کارگری و یکی از فرعی ها به نام شهید ابراهیم کارگری مزین شد.

خیابان حافظ کوچه 19 به نام شهید علی اصغر زنجانی نام گذاری و خیابان بهارستان کوچه 9 به نام شهید عین علی اسکندری خوش مزین شد.

با تصمیم اتخاذ شده کوچه 23 بلوار غدیر با نام شهید رضا کریمخانی شناخته شده و خیابان امام زاده ابراهیم کوچه 43 با نام روحانی شهید علی عظیمی معرفی می شود.

شورای اسلامی شهر قم تصمیمات کمیته نام گذاری را بررسی و تصویب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز نام گذاری 17 معبر در قم صادر شد

مجوز نام گذاری 17 معبر در قم صادر شد