مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-10سياسي

نام گذاری تشریفاتی یا ادای دین به مقام خبرنگار!


مشخص نیست نام گذاری یک بلوار نیمه کاره به نام شهدای خبرنگار توسط شورای اسلامی شهر قوچان یک کار علمی و دقیق بوده یا تنها یک نام گذاری سلیقه ای صورت گرفته است و باید از آن به یک حرکت تشریفاتی و تبلیغاتی یادکرد نه ادای دین و ارج نهادن به مقام خبرنگار.

- مجید جعفری مقدم فعال رسانه ای در یادداشتی به نکات کوتاهی درزمینه نام گذاری یک بلوار در قوچان به نام شهدای خبرنگار توسط شورای اسلامی این شهر پرداخته و چند تلنگر را در این زمینه یادآور شده که در ادامه می خوانید:  براساس بند 24 ماده 71 قانون تشکیل، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 1375، نام گذاری معابر، میدان ها، خیابان ها و کوچه ها در حوزه شهری و همچنین تغییر نام آن ها توسط شورای اسلامی شهر صورت می گیرد.

همچنین دربند اول آیین نامه نام گذاری شهرها، خیابان ها، اماکن و مؤسسات عمومی، نام شخصیت های مهم تاریخ صدر اسلامی و انقلاب اسلامی و شهدای گران قدر آن و حوادث مهم تاریخ مبارزات اسلامی در اولویت نخست نام گذاری قرار دارد.

چند روز پیش اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر قوچان در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار، در اقدامی قابل تحسین مصوبه ای را از صحن علنی شورا بیرون آوردند که در آن یکی از خیابان های این شهر به نام شهدای خبرنگار نام گذاری شود تا از این طریق علاوه بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری تشریفاتی یا ادای دین به مقام خبرنگار!

نام گذاری تشریفاتی یا ادای دین به مقام خبرنگار!