مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-10بين الملل

گزارشگر سازمان ملل: پرونده های بیشتر درباره تیم های کشتار سعودی در راه است


گزارشگر ویژه سازمان ملل در واکنش به پرونده جدید علیه ولی عهد سعودی در خصوص تلاش برای ترور یکی از مقامات سابق اطلاعاتی در کانادا، اعلام کرد اتهامات بیشتر در ارتباط با جوخه های قتل سعودی در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اگنس کالامارد گزارش گر ویژه سازمان ملل در امور قتل های فراقانونی در صفحه توییتر خود به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه واشنگتن پست درباره پرونده جدید علیه محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در خصوص تلاش برای ترور سعد الجابری از مقامات سابق اطلاعاتی سعودی، واکنش نشان داد.

کالامارد نوشت: بیشتر از این نمی توانستم موافق باشم: اتهامات جدید [از سوی الجابری]، اگر ثابت شود، این نتایج را تقویت می کند که پادشاهی (عربستان) از سوی ولی عهدی رهبری می شود که به جوخه های مرگ فرمان می دهد و همچنان از قبول مسئولیت برای قتل طفره می رود.

وی در توییتی دیگر در اشاره به تیمی که از سوی حکومت عربستان برای قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی به استانبول ترکیه فرستاده شد، نوشت: شکی ندارم که اتهامات بیشتری در خصوص تیم های رسمی کشتار سعودی که به جاهای دیگر دنیا اعزام می شوند، مطرح خواهد شد.

دادگاه واشنگتن امروز (دوشنبه) در حکمی خواستار حضور محمد بن سلمان ولی عهد سعودی و 13 شخصیت سعودی در این دادگاه برای پاسخ به سؤالاتی در خصوص تلاش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر سازمان ملل: پرونده های بیشتر درباره تیم های کشتار سعودی در راه است

گزارشگر سازمان ملل: پرونده های بیشتر درباره تیم های کشتار سعودی در راه است