مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:202020-08-10سياسي

نهاوند از وضعیت قرمز و نارنجی کرونا به زرد تغییر کرده است


فرماندار نهاوند با بیان اینکه وضعیت شهرستان به لحاظ کرونا از قرمز و نارنجی به وضعیت زرد تغییر کرده است گفت: نهاوند در روزهای اخیر در جایگاه قرمز قرار داشت که به تدریج با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و نظارت مسئولین مربوطه به وضعیت زرد ارتقا یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند مراد ناصری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در عزاداری های ماه محرم خط قرمز ما فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان در این زمینه است اظهار کرد: هیئت های مذهبی و کسانی که دست اندرکار مراسم عزاداری امام حسین(ع) هستند، قطعا پیشگامان اصلی سلامت و بهداشت در جامعه نیز خواهند بود.

وی افزود: متولیان برگزاری مراسم عزای حسینی و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی به گونه ای عزاداری ها را برگزار می کنند که آسیبی متوجه سلامت مردم نشود.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: مردم نهاوند در ایام محرم هم عزاداری می کنند و هم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند بنابراین با عشقی که از امام حسین(ع) در سینه دارند می توانند هر خانه را به یک حسینیه تبدیل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان به لحاظ کرونا از قرمز و نارنجی به وضعیت زرد تغییر کرده است اضافه کرد: نهاوند در روزهای اخیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاوند از وضعیت قرمز و نارنجی کرونا به زرد تغییر کرده است

نهاوند از وضعیت قرمز و نارنجی کرونا به زرد تغییر کرده است