مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 15:252020-08-10سياسي

مجلس آمادگی لازم برای حمایت از نخبگان جهاد دانشگاهی را دارد


نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: امروزه جهاد دانشگاهی یکی از با ارزش ترین سرمایه های علمی، معنوی و مادی کشور به شمار می رود و مجلس آمادگی لازم برای حمایت از طرح های نخبگان و متخصصان این نهاد علمی و پژوهشی را دارد.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: امروزه جهاد دانشگاهی یکی از با ارزش ترین سرمایه های علمی، معنوی و مادی کشور به شمار می رود و مجلس آمادگی لازم برای حمایت از طرح های نخبگان و متخصصان این نهاد علمی و پژوهشی را دارد.

مجتبی یوسفی به فعالیت های جهاد دانشگاهی در طول 40 سال اخیر انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در عرصه های گوناگون علمی، پژوهشی و آموزشی فعالیت های ارزشمندی را با محوریت انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: باید از تجربیات نخبگان جهاد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف کشورمان در عرصه های گوناگون استفاده لازم برده شود و همچنین نخبگان و مسئولان این نهاد مهم نیز باید برای توسعه کشور تمام توان خود را به کار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع کند، تاکید کرد: با فعال سازی ظرفیت های داخلی، بسیاری از مشکلات کشور اعم از بیکاری جوانان، مسائل اقتصادی و معیشتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس آمادگی لازم برای حمایت از نخبگان جهاد دانشگاهی را دارد

مجلس آمادگی لازم برای حمایت از نخبگان جهاد دانشگاهی را دارد