مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-10سياسي

قول مساعد عضو کمیسیون آموزش در رفع مشکلات نهاد کتابخانه ها


عضو کمیسیون آموزش مجلس برای رفع مشکلات نهاد کتابخانه ها قول مساعد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج علیرضا مختارپور در نشست با نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در قانون نهاد کتابخانه های عمومی ایرادات بسیاری وجود دارد، اظهار داشت: از جمله این ایرادات این است که در بند اول قانون نهاد کتابخانه ها آمده است که تأسیس، ساخت و تجهیز کتابخانه ها با نهاد است، این در حالی است که دولت و مجلس تاکنون هیچ بودجه ای برای ساخت کتابخانه در اختیار ما قرار نداده اند.

وی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی هیچ بودجه ای برای ساخت کتابخانه ندارد، افزود: ساخت کتابخانه در یک شهر منوط به تصمیم استاندار و شورای برنامه ریزی آن استان است و اگر آنها بودجه ای برای این کار در نظر نگیرند، کتابخانه ای هم ساخته نمی شود.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: دومین روشی که برای ساخت کتابخانه در یک منطقه وجود دارد استفاده از ظرفیت خیرین است.

مختارپور با بیان اینکه دولت و مجلس در سال های گذشته با نهاد کتابخانه های عمومی همکاری نمی کردند، ابراز کرد: تنها امیدی که اخیرا ایجاد شده، این است که نمایندگانی به مجلس جدید آمده اند که برای رفع مشکلات نهاد کتابخانه ها قول مساعدت داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد عضو کمیسیون آموزش در رفع مشکلات نهاد کتابخانه ها

قول مساعد عضو کمیسیون آموزش در رفع مشکلات نهاد کتابخانه ها