مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-10حوادث

همکاری بانک ها با باند بزرگ کلاهبرداری در فرودگاه مشهد


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: چندی پیش ماموران در گذرگاه بازرسی فرودگاه مشهد به مسافری که تعداد زیادی دسته چک و کارت بانکی به همراه خود داشت مشکوک شدند و پس از تحقیقات پلیس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسن مهری امروز در نشست خبری که در فرودگاه شهید هاشمی نژاد برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین باند کلاهبرداری شبکه ای فعال در ایران با تلاش پلیس در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناسایی و در اقدامات بعدی متلاشی شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با تشریح دستگیری 11 مرد و یک زن از سرکردگان باند بزرگ کلاهبرداری در مشهد اذعان کرد: چندی پیش ماموران در گذرگاه بازرسی فرودگاه مشهد به مسافری که تعداد زیادی دسته چک و کارت بانکی به همراه خود داشت مشکوک شدند و پس از تحقیقات پلیس، مشخص شد این فرد سردسته بزرگ ترین باند کلاهبرداری شبکه ای در سطح کشور است.

وی مطرح کرد: سرکردگان این باند کلاهبرداری با جذب افراد معتاد در شهرهای مختلف کشور، برای آنها حساب بانکی باز می کردند و در ابتدا دسته چک 10 برگی و در مرحله بعدی دسته چک 59 برگی برای آنها اخذ می کردند.

مهری خاطرنشان کرد: اعضای این باند کلاه برداری شبکه ای با صدور چک های بدون محل و ضمانت، اقدام به کلاهبرداری های گسترده ای در سراسر کشور کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بانک ها با باند بزرگ کلاهبرداری در فرودگاه مشهد

همکاری بانک ها با باند بزرگ کلاهبرداری در فرودگاه مشهد