مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:302020-08-10سياسي

روحانی: دولت با همکاری قوای دیگر، به دنبال گشایش در اقتصاد و معیشت مردم است


«همه مسوولان باید در گفتار و رفتار خود مراقب و هوشیار باشند تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی کرده و امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.

- رییس جمهور تاکید کرد: همه مسوولان باید در گفتار و رفتار خود مراقب و هوشیار باشند تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی کرده و امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با اشاره به ضرورت حفظ انسجام و همگرایی قوای سه گانه در راستای حل و فصل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با تحریم و توطئه دشمنان، تاکید کرد: دولت با همکاری قوای دیگر، به دنبال گشایش در اقتصاد و معیشت مردم است و نخواهیم گذاشت توطئه دشمنان به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی عصر دوشنبه در پنجاه و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه که با حضور رؤسای قوای مقننه و قضاییه، اعضای ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم تا مردم شریف ایران حس کنند مجموعه نظام برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت آنان در تلاش هستند و این موضوع در شرایط خاص و پیچیده اقتصادی امروز کشور، بسیار حائز اهمیت است.

رییس جمهور ادامه داد: عبور از شرایط پیچیده ای که شیوع بیماری کرونا و تحریم دشمنان بر کشور تحمیل کرده، نیازمند اتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: دولت با همکاری قوای دیگر، به دنبال گشایش در اقتصاد و معیشت مردم است

روحانی: دولت با همکاری قوای دیگر، به دنبال گشایش در اقتصاد و معیشت مردم است